Treceți la conținutul principal

Vernisajul celor patru expozitii



      O seară plină de momente frumoase, o seara a imaginilor care transmit mesaje, o seara a vernisajelor.

 Ieri, la Casa de Cultură Mihai Ursahi am fost onorat sa fiu prezent printre expozanți și m-am delectat cu interacțiunea dintre fotografii prezenți la acest minunat eveniment. S-au vernisat patru expoziții într-o singură seară. Fiecare expoziție încercând să transmită un mesaj vizual privitorului.
 Expoziția #rezist_Iasi, o expoziție comună organizată de Adrian Purice cu fotografii de stradă care poate fi privită și analizată la "Galeria de Artă Labirint", în incinta Casei de Cultură "Mihai Ursachi".
 Expoziția Venezia Unica, o expoziție personală a fotografului Ozolin Dușă, imagini unice din Veneția, imagini care te fac un altfel de călător a universurilor venețiene mixate intr-un stil unic. Acesta din urmă poate fi vizualizată la "Galeria La Gard" din Copou
 O altă expoziție interesantă este cea a prietenului fotograf Marius Butiuc și anume Între Oglinzi Paralele, expoziție care abia aștept sa o analizez vizual mai minuțios în Pasajul "Sfânta Vineri", Hala Centrală.
 Expoziția comună Dansând cu Urșii, ne reaminteste de traditiile noastre și care o putem analiza și privi la "Galeria La Gard" din Parcul Copou.

 Felicitări colegilor si prietenilor fotografi care au dedicat timp si pasiune!


Resurse

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Expoziții cu nuanță la Iași

afiș creat de Florin Aioanei     Seara de marți, ieri, am fost prezent la două expoziții de fotografie în Iași, da, în Iași, vernisate în Copou la Casa de Cultură "Mihai Ursachi". Una din expoziții cu numele "Hopa Mitica, foto-sucituri" a fotografului ieșean Claudiu Bîrliba expusă la Galeria de artă "La Gard", iar a doua fiind o expozitie colectivă având titlul "AN 2016" în Galeria "Labirint" din incinta Casei de Cultură "Mihai Ursachi". Aceste două expoziții au fost organizate cu ajutorul celor mai activi si mai harnici membri ai Clubului Fotografilor Iași.    Am observat ca Iașul (re)devine un centru de dezvoltare și de promovare a artei vizuale, a artei fotografice.      Chiar daca nu am avut curajul sa fiu prezent verbal la initiativa coordonatorului Clubului Fotografilor, Constantin Ciofu, am sa precizez pe scurt cateva despre aceste doua evenimente bogate in informatie vizuala petrecute in Copou la Casa de Cu

Primul meu eveniment din acest an

  A trecut o saptamana de cand ma pregateam pentru primul meu eveniment din acest an. Mi-am facut un plan si un necesar pentru acest eveniment sa stiu ca sunt pregatit, sa nu lipseasca nimic. Asa ca am luat cam toata trusa foto intr-un rucsac Lowepro Pro Runner 450AW , destul de mare, in care se aflau obiectivele folositoare ca un Nikon 24-70mm , cel de 50mm , cel 85mm , un fisheye Samyang de 8mm pe un aparat Nikon D750   dar si un aparat de backup Nikon D7000 . Am mai luat cu mine vreo trei blitz-uri, doua stative si un trepied. Pentru ca lumina a fost suficienta in sala am avut nevoie doar de un blitz. Tot in acea seara am folosit si un   Sony A7s  care mi-a fost de un real folos.   Dar am zis destule despre cele duse in spate si nu am zis nimic despre ziua de sambata trecuta cand aproape toata lumea se astepta sa fie o zi innorata si plina de precipitatii.   Dimineata a inceput plina de armonie si un soare puternic energizant. Dupa ce mi-am luat pupicii de la dragele m

Relaxare la Centru Municipal de Memorie Vizuală Iași

  Centrul Municipal de Memorie Vizuală Iași a fost neîncăpător și plin de oameni interesați de artă fotografică "naturală".  Două vernisaje într-adevăr relaxante si pline de aer curat. Prima expoziție a fost prezentată de Cristina Luchian „Zburătoare, Târâtoare - Nțepătoare” iar a doua expoziție „Peisaje norvegiene” prezentată de Iulian Sîngeap. Doi fotografi care au surprins natural ce este mai frumos, mai sensibil, chiar "...nțepător"  Expoziția „Zburătoare, Târâtoare - Nțepătoare” o puteți admira la Centrul Municipal de Memorie Vizuală Iași iar expoziția „Peisaje norvegiene” la Iulius Mall Iasi, etajul 2, zona Cărturești. Resurse: memorievizualaiasi.ro Facebook Centrul Municipal de Memorie Vizuala Cristina Luchian Photography